Yarn is the best way to find video clips by quote. Find the exact moment in a TV show, movie, or music video you want to share. Easily move forward or backward to get to the perfect spot. It's available on the web and also on Android and iOS.
{#vote.total#}
But I Can't Do This Alone. It's Too Much, I'm Just... I'm Barely Holding On As It Is.
Embed this clip in your website?
But I Can't Do This Alone. It's Too Much, I'm Just... I'm Barely Holding On As It Is.
Start Clip End
<<< << < 2736.90 > >> >>> <<< << < 2742.34 > >> >>>
keeps the servers running:
#cheers
#snoring
#hugs
#idk

5.4 secs
A Bug's Life (1998)
And I Have All I Can Be Done, Is To Keep My Best To Leave The 3 Of You From Worrying - But I Can't Do This Alone. It's Too Much, I'm Just... I'm Barel...
5.4 secs
A Bug's Life (1998)
But I Can't Do This Alone. It's Too Much, I'm Just... I'm Barely Holding On As It Is. I Can't Even Seem To Remember My Briefcase In The Morning, And T...
5.4 secs
A Bug's Life (1998)
But I Can't Do This Alone. It's Too Much, I'm Just... I'm Barely Holding On As It Is. I Can't Even Seem To Remember My Briefcase In The Morning, And T...
5.4 secs
A Bug's Life (1998)
But I Can't Do This Alone. It's Too Much, I'm Just... I'm Barely Holding On As It Is. I Can't Even Seem To Remember My Briefcase In The Morning, And T...
5.4 secs
A Bug's Life (1998)
I Can't Even Seem To Remember My Briefcase In The Morning, And There Is No More Time, We're About To Lose This House, It's Too Hard, I'm Just... I Can...
4.2 secs
Bonnie Tyler - Holding Out For A Hero
now i'm not here looking like revenge tell me that you can see you thought you had bigger better things but right now this sticks cause the grass is g...
3.5 secs
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith (2005)
I can't hold on any longer I'm too weak
5.8 secs
Meat Loaf - Two Out Of Three Ain't Bad
and this is why i tell you i'm alone again because the escalators at perth train station can't hold my body weight for long. oh ok well just get the s...
5.4 secs
A Bug's Life (1998)
I Can't Lose Our Home... It's Too Hard - I'm Just Doing Anything Right. I Don't Know What To Do, I'm Sorry - I Don't Know What To Do... (Cries)
5.4 secs
A Bug's Life (1998)
I Can't Even Seem To Remember My Briefcase In The Morning, And There Is No More Time, We're About To Lose This House, It's Too Hard, I'm Just...
3.1 secs
Ace Ventura: Pet Detective (1994)
I can't hold it much longer!
3.1 secs
Ace Ventura: Pet Detective (1994)
I can't hold it much longer!
3.2 secs
Juno (2007)
Dude, I'm-I'm just.......I'm I'll equipped! Can't do it!
2.4 secs
Home Alone (1990)
"Oh, I'm Sorry. This House Is Just Crazy." "Oh, I'm Sorry. This House Is Just Crazy."
2.4 secs
Home Alone (1990)
"Oh, I'm Sorry. This House Is Just Crazy." "Oh, I'm Sorry. This House Is Just Crazy."
2.4 secs
Home Alone (1990)
"Oh, I'm Sorry. This House Is Just Crazy." "Oh, I'm Sorry. This House Is Just Crazy."
3.3 secs
Matilda (1996)
I Can't. - Just A Minute. I'm Gonna Yank This Hat Off. I'm Pulling It.
2.5 secs
Balls of Fury (2007)
it ain't my fault you keep turning me on it ain't my fault you got me so dumb it ain't my fault i'm not leaving alone i can't talk right now i just c...
4.6 secs
Cabin Boy (1994)
Oh, I'm Sorry... ...I Was Just Thinking How Much Fun It Is To Roast Pumpkin Seeds.
3.7 secs
As Good as It Gets (1997)
Just a little too much reality for a Friday night.
3.7 secs
As Good as It Gets (1997)
Just A Little Too Much Reality For A Friday Night.
3.7 secs
As Good as It Gets (1997)
Just a little too much reality for a Friday night.
1.8 secs
How the Grinch Stole Christmas (2000)
I'm not ready. It's too much, too soon!
2.3 secs
Teen Titans Go! (2013) - S03E09 Animation
i'm so sorry so sorry that you find it so blunt i don't mean to put a hold on your cuisine of lean i'm sorry ok? i just thought it rubbed you again...
3.8 secs
Seinfeld (1989) - S03E12 The Red Dot
I Suspect That This Guy I'm Seeing Might Be Drinking, But I Can't Smell It.
3.5 secs
Dirty Dancing
I'm doing all this to save your ass When all I want to do is drop you on it
2.9 secs
The Last Boy Scout (1991)
This is not about Music, I'm trying to have a relationship with my kids and I can't do it Y'all just don't wanna believe the truth, y'all don't wanna ...