Find clips in movies, TV, & music
Batman: The Dark Knight (2008)
3.8 secs
what happened?
Bee Movie (2007)
4.8 secs
Cuando el mankeke se aplasta.
Central Intelligence (2016)
1.9 secs
I am made of questions right now.
The Avengers (2012)
3.2 secs
haha hahaha
Sling Blade (1996)
2.4 secs
To those who said they would leave America if trump won...
Zootopia (2016)
1.6 secs
Don't Tell Me What I Know, Travis!
Slap Shot (1977)
2.8 secs
Hey Bechtold, I mean Hanrahan!! Raecyne's a Dyke..i know!
Iron Man (2008)
1.7 secs
Rehearse that much
The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe (2005)
3.5 secs
This way for the num nums
Coraline (2009)
3.1 secs
Quieres caca?!
Finding Nemo
1.8 secs
That is what happens by Andrew get hated by his haters. He's gonna be in Big Trouble.
Lilo & Stitch (2002)
2.9 secs
Fuck You!!
Hook (1991)
1.9 secs
I've been shot
Slap Shot (1977)
2.9 secs
Slapshot
Game of Thrones (2011) - S02E05
1.4 secs
They call him ..... The titler
The Hangover (2009)
1.6 secs
You're crackin' my balls man!
Black Mass (2015)
1.5 secs
When you finally have enough LOL
Iron Man 3 (2013)
2.0 secs
I decided.. that you just died pal.
Bee Movie (2007)
3.1 secs
It's Funny, I Just Can't Seem To Recall That!
The Wolf of Wall Street (2013)
3.9 secs
The name of the game
Scrooged (1988)
2.1 secs
Bitch hit me with a toaster!
A Christmas Story (1983)
3.2 secs
Tonight Tonight Tonight Hot Damn Tonight
Foster The People - Pumped up Kicks
3.6 secs
Cock slap Cock slap
Penguins of Madagascar (2014)
1.0 secs
Quieres mankeke?!
Ice Age: The Meltdown (2006)
2.5 secs
"I'm sure there's crap where we're going!"
Crooklyn (1994)
2.3 secs
I'm Sorry About Queenie. - [Sobbing]
Oliver & Company (1988) Comedy
3.5 secs
Hey, does he get the girl? I mean, what happens? - shut up, you little rodent
Wedding Crashers (2005)
2.2 secs
Mr G
Aladdin (1992)
2.3 secs
Quieres leer la biblia?!?
Aladdin (1992)
2.4 secs
Ça sent le caca.
Dumb & Dumber (1994)
2.7 secs
Just give us the video!!
The Prestige (2006)
3.1 secs
Yes. Are you laughing now?
Iron Man 2 (2010)
1.5 secs
You're welcome I guess
Suicide Squad (2016)
1.9 secs
I thought this was CONTAINED
Remember the Titans (2000)
1.6 secs
What side??? Dark side!!!
Iron Man (2008)
2.7 secs
I'm sorry I'm not Tony Stark.
Road House (1989)
2.0 secs
SHE'S A RUNNER
Deadpool (2016)
2.4 secs
WHAT THE SHIT BISCUIT?!
Bee Movie (2007)
2.3 secs
Cuando alguien se esta comiendo un mankeke que habia guardado. ESCUPELO!!
Guardians of the Galaxy (2014)
2.2 secs
That's actually murder
Tomorrowland (2015)
1.7 secs
You're what
Crooklyn (1994)
2.8 secs
[Sobbing] Oh, God! Queenie!
Pitch Perfect (2012)
3.4 secs
Idk, she looks a little too alternative for us
Avengers: Age of Ultron (2015)
2.4 secs
Human Life. Not a Growth Market.
Dumb & Dumber (1994)
2.0 secs
Saddle up Partner Lock and Load
The Secret Life of Pets (2016)
1.7 secs
The New Air Shuttle Santa Teresa to San Jose Airport by Tambor Adventure
Oliver & Company (1988) Comedy
2.2 secs
Oh, i'm having a bad day!
Mary Poppins (1964)
2.3 secs
when you are trying to sprout an avocado seed in water... And your daughter finally asks you about it after two weeks